Hiding from the sun

17 opmerkingen:

erik zei

At least you had your sun glasses on Joop! e.

Unknown zei

Schitterende plaat! Mooi gebruik gemaakt van de kleuren en gaaf zoals het siluet precies past in de omlijsting eh... deur.
Diepere gedachte daarachter?

Met zulke platen kom ik natuurlijk nooit van mijn roodtik af :)

JOOP96 zei

Ernie, it was my lucky day... :) Today only rain... :(

Hahaha... tis toch mooi om een roodtik te hebben...? De diepere gedachte was om een schitterende plaat te maken... hahaha... :)

Unknown zei

Een hele mooie gedachte :) :) :)
En er is niets mis met een roodtik maar voor iemand die jaren ijsblauwsyndroom had, wel een verrassende ontwikkeling die niet te stoppen lijkt :)

JOOP96 zei

Hahaha... heet hè...? :) :)

Unknown zei

zeker weten! :) :) :)

JOOP96 zei

hahaha...

Elle zei

Prachtig ik ben ook dol op rood en
oranjerode kleuren!!!
Vind hem te gek!!!

JOOP96 zei

Dan hebben we een drie-eenheid... en zijn we allemaal dol op elkaar... :)

Unknown zei

heerlijk he :)

JOOP96 zei

Op het moment merk ik er nog niet veel van.... hahaha... :)

Elle zei

Misschien komt dat nog Joop!
You never know!

;)

Unknown zei

Hoe kan je dat nou niet merken.. :):):)

JOOP96 zei

Fysiek bedoel ik... hahaha, nee hoor, zonder gekheid, jij en koor heb ik hoog zitten in mijn dolletjesvriendenkring! Ik hoop jullie echt wel te ontmoeten als de tijd (voor mij) wat in een rustiger vaarwater belandt.
Vooralsnog hou ik van jullie! :)

Unknown zei

En ik denk dat koor het me niet kwalijk neemt als ik namens haar zeg dat wij ook van jou houden en ik je in elk geval graag wil ontmoeten als de tijd daar is :)

Elle zei

Nee hoor Nicsis, no problem!
Ik kijk er naar uit, als het hier ook rustiger is!!!
Love you both!!!

JOOP96 zei

Me feeling happy with you both... :)