Flower captivity

7 opmerkingen:

erik zei

For your wife or girl friend but not at the same time!!!!!! e.

JOOP96 zei

hahaha... you're right! :)

Unknown zei

Alle bloemen zouden gewoon deze kleuren moeten hebben :) Mooi sfeervol vastgelegd!

JOOP96 zei

Danje, bloemen lagen in een zakje langs een sloot... beetje vaag... Macroinstelling, lens in het zakkie en dit kwam eruit... :)

Unknown zei

Blij dat jij het zakje zag!

Geeft wel te denken hoe en waarom het daar in de sloot is beland....

JOOP96 zei

Net of iemand daar is verdronken... ik heb een tijd geleden ook een zak met bloemen in het water gefotografeerd en op DFF geplaatst... Verstekelingen heetie geloof ik... Was op dezelfde plaats...

Unknown zei

Ga ik opzoeken, heb ik volgens mij dan gemist of mijn geheugen laat mij in de steek......

Maar inderdaad, als dit niet de eerste keer is dat je daar bloemen vind, is de kans heel groot dat iemand daar dus bewust een gebaar maakt..