Lifeless

9 opmerkingen:

Unknown zei

Zo simpel en toch zo vol emotie. Hele fijne plaat, lekker scherp en mooi van kleur!!! Heel goed gekozen titel ook!

(heb je die donkere baan bovenaan bewust laten staan?)

JOOP96 zei

Dankje birdie2... die baan (dijk)is bewust zo gekozen... maakt imo de achtergrond weidser en het geheel levenlozer...

Unknown zei

Dacht ik al:)

Dat weidser voelde ik niet zo, wel proef ik er juist de kwetsbaarheid van het leven in. In mijn beleving zie (zag) ik die dijk als een afgrond (einde) dat altijd dichter bij is dan men denkt...

JOOP96 zei

Die beleving lees ik soms ook in je gedichten...

Unknown zei

Dat is heel goed mogelijk. Denk dat mede het gevolg is van hoe je de dingen verwerkt die je tegenkomt.

Maar vergis je niet. Ik ben het leven (en de dood) er heel erg door gaan respecteren en waarderen.

In mijn gedichten kan je soms een andere indruk krijgen, maar dat is puur omdat schrijven een uitlaatklep voor mij is, voor oa negatieve elementen. Eenmaal beschreven heeft het zijn plek en ben ik het "kwijt"

Het maakt wel dat ik bewuster elke dag (be)leef en nooit ver vooruit kijk.
Ik geniet liever vandaag dan.. :)


pff... een heel verhaal voor iemand die anders de grapjas uithangt :)

JOOP96 zei

...maar wel een mooi verhaal, en het verduidelijkt een hoop... grapjas die je er bent! :)

Unknown zei

Dank je :)

Kan je nagaan wat 1 enkele foto van jou kan doen!

JOOP96 zei

Kan je nagaan... er komen nog heel veel meer... :) :)

Unknown zei

Laat maar komen!