Bubble-biking

11 opmerkingen:

Unknown zei

Is het de biker gelukt eigenlijk om de bubble's voor te blijven of is ie na veel inspanning toch ondergebubbeld?

JOOP96 zei

Ik heb geen flauw bebubbel... wel een interessante vraag overigens! :)

Unknown zei

Tja, dan laat je mijn geen keuze en ga ik me haasten om mijn fantasie achterna te rennen om te zien hoe het met de biker afloopt...

JOOP96 zei

en het voordeel van jou is dat je geen badpak hoeft mee te sleuren... :)

Unknown zei

Brrrrrr... eng woord... badpak :) :) :)

erik zei

Devie speeding to the tour de la France! e.

JOOP96 zei

Ernie: I hope so for him it will happen one day... :)


Bird2: het dragen lijkt me enger... :)

Unknown zei

Dat lijkt niet alleen enger, dat IS enger :)

JOOP96 zei

Hahaha... ik snap ut... :)

erik zei

Joop if you want to see a picture of my Jordy go to his blog site. e. http://jordologicalsciences.blogspot.com/

JOOP96 zei

Wow... Jordy in his oufit full off blood... that's heavy! :) He has a nice blog with nice pictures! I laughed very loud about the cat going to the moon... :)