Closed emptiness

6 opmerkingen:

Unknown zei

Au! Mijn nachtmerrie. Sloten..en dan ook nog sloten met ijzeren hekken en dan vooral de gedachte "HOE KOM IK ER LANGS" Terwijl ik weet dat als het hek los was geweest ik er waarschijnlijk geen seconde bij stil gestaan zou hebben om er door heen te willen...

Heel mooi in beeld gebracht over, het perspectief heeft een duidelijk toegevoegde waarde! TOP!

JOOP96 zei

Dankje...! Een cursus slotenmaker zou je trouwens een hoop nachtmerries kunnen besparen... :)

Unknown zei

Je bedoelt een cursus slotenslopen ? :)

erik zei

How will that gate keep all that emptiness in? e.

JOOP96 zei

Bird2: als je weet hoe ze te maken kan je ze volgens mij ook beter slopen... :)

Ernest: The lock is the gate-keeper... :)

Unknown zei

Daar heb je inderdaad een heel sterk argument.