The fungus duck

8 opmerkingen:

ruud zei

jij ziet alles

JOOP96 zei

nou ja, het valt mij in ieder geval op...

ruud zei

dat bedoel ik...
kun je wel ontspannen over straat ?

JOOP96 zei

hahaha ja best wel... ik kijk meestal met een blik naar benee. Maar veeg jezelf niet weg, jij ziet ook veel leuke opvallende dingen om je heen en vooral met het gebruik van een goed gekozen titel laat je anderen dat ook zien.
Mocht ik ergens over een half jaar ofzo een spiegelreflexcamera hebben gekocht (hoogstwaarschijnlijk een Pentax K-5)kunnen we misschien wel een keer samen op pad... ;)

ruud zei

ik wilde net downgraden...
maar die afspraak maken we :)

JOOP96 zei

Leuk! maarreh... wat bedoel je met downgraden???

ruud zei

SLR is zo 2010...

JOOP96 zei

O... dus je wilt met iets kleiner of een ander systeem fotograferen?