Happy and unknown

5 opmerkingen:

Paul zei

Picnick on the grass

Anoniem zei

Was ik wie was
.
gebarsten flard herinnering
gebroken beeld op waar
ik het groeien hoor
was ik wie was wie is dat nou?
wiens gazon ik deelde
waar ik een hart verloor
was ik wie was wie is dat nou?
scheuren in een flard verpozen
waren wij als dank
de schillen en de dozen
.

(intrigerende foto!)

JOOP96 zei

Intrigerend stuk, Rob... mooi, sterk en in dankbaarheid ontvangen. Binnenkort zal ik uw blogsite eens goed doornemen, ziet er op het eerste oog zeer goed uit!

Anoniem zei

Okido Joop, ik zie je! Maar ook nog even de vraag: als ik deze foto met gedicht op mijn blog wil zetten, mag dat? Ik vermeld dan uiteraard jouw naam en link naar je fotoblog...
Ik lees je wel.

Groet,
Rob

JOOP96 zei

Helemaal geen probleem, gaat uw gang maar! ;)