Watch the dog

8 opmerkingen:

Unknown zei

Heb ik weer.... zie geen hond, alleen een oude norse knar met roos..

JOOP96 zei

mmmm.... ik hou het maar bij die hond... :)

Elle zei

En ik een norse ouwe knar met
een prop in zijn ogen....

;)

JOOP96 zei

Hahaha... even verklaren zoals ik het zie... de hondekop zie ik aan de zijkant naar linkskijkend.

Unknown zei

Inderdaad, zo zie ik die norse kop die ook koorsisselsis ziet..

als ik wazig ga kijken zie ik wel een hondenkop maar niet zoals jij hem ziet volgens mij... deze hondenkop heeft flaporen, een witte stip tussen zijn ogen en een stompe snuit en kijkt me met een scheef koppie aan... :) :) :)

JOOP96 zei

Ik zie um... :) Tis een kwak met vele gezichten... :)

Unknown zei

Elke keer als ik em zie ga ik hem steeds leuker vinden :)
Echt een kwak dus die de moeite waard is!

JOOP96 zei

Zullen kwik en kwek niet leuk vinden, vrees ik... :)