The flying Redbull sheep

5 opmerkingen:

Unknown zei

Heel goed gezien!!!
Een plaat waarbij je gaat glimlachen ... en vergeef me... maar ik zie hier echt een stier die malle bokkesprongen maakt.. lol

Unknown zei

Ojee... en nu ik weer wakker ben zie ik een varken slapen in een modderbad

JOOP96 zei

Dankje!!!
Zo zie je maar weer dat wat je ziet niet gezien hoeft te worden als een vast element in deze roerige tijden van geestelijke ontwikkeling... :)

Unknown zei

En er is een geestelijke ontwikkeling bij mij op komst ... hou mijn hart vast als alles wat nu borrelt er uit explodeert :)

JOOP96 zei

Hou maar goed vast, het hart mag idd niet exploderen... :) :)
Let wel, er zijn genoeg keuzes ter beschikking om het uitgeborrelde te verwerken, neem er de tijd voor, explosies zijn alleen nodig in noodgevallen. ;)