Running behind the perambulator

8 opmerkingen:

Unknown zei

Vergeef me als het niet zo is bedoeld maar deze heeft een hele positieve uitwerking op mijn lachspieren :)

JOOP96 zei

Goed zo... het was wel de bedoeling... :) Vond um zelf ook lachspierwekkend... Ongelooflijk wat je zo op straat kan vinden...

Unknown zei

Vind het ongelooflijk dat jij het ziet maar ben je daar wel dankbaar voor :)

JOOP96 zei

En ik jou dankbaar dat je ook ziet wat ik zie en waardeert... ;)

Unknown zei

Waarderen doe ik het zeer zeker :)

Daarom vond ik het ook wel leuk dat ik zondag in "jouw territorium" rondliep en daar ongewild toch anders keek naar de dingen... meer van hoe jij dat gedaan zou hebben :)

JOOP96 zei

Grappig... en dan ook nog ongewild.. :) :) En...? ook nog wat ontdekt?

Unknown zei

Ja!

JOOP96 zei

Mooi... op DFF te zien?