Happy together

7 opmerkingen:

Unknown zei

Hier kan ik niet genoeg van krijgen, doet me denken aan dat ene gedichtje van me :)

JOOP96 zei

Ik wil een nieuw gedichtje lezen... nu duurt nu wel heel lang... :)

Unknown zei

Ik zit midden in een verhuizing joop.... kom creatief niet verder dan hoe ik zoveel mogelijk prop in 1 doos...

JOOP96 zei

Ga je weer verhuizen? Was chalet niet naar je zin?

Unknown zei

Ik kon het chalet voor een half jaar huren en dat half jaar is nu bijna voorbij... op dit moment met die hitte ben ik blij dat ik weg ga, thuiskomen bij 40 graden kamertemp is niet iets waar je blij van wordt :)

JOOP96 zei

Oooooooooo...dus je hebt je eigen 'oude' huis nog??? 40 graden is idd wel errug warm... :(

Unknown zei

nee ik verhuis gewoon verder, heb nu iets gevonden in Koekange, een stenen recreatiebungalow, 3 slaapkamers, cv .. buiten een openhaardding, binnen een houtkachel, midden in de bossen, zo goed als helemaal omheind met een dichte haag :)