Who's afraid of red, yellow and blue

7 opmerkingen:

Elle zei

I'm not!
Deze is geweldig!

Net zoals je nieuwe ikplaat! aan de zijkant!
Super istie!

JOOP96 zei

Ik maak een diepe buiging voor uwen dankbetoog... De bult op m'n voorhoofd door m'n burautafel neem ik dan maar even voor goed... :)

Unknown zei

Arme jij, had je dan niet even later de foto kunnen maken, dan hadden wij die bult ook kunnen zien :)

Bij deze foto vind ik het jammer dat het geel,blauw rood niet groter in beeld is gebracht.. nu ben ik er niet bang voor :)

JOOP96 zei

Who's afraid of red, yellow and blue is de titel van het schilderij van Barnett Newmans die in 1986 in het stedelijk museum van Amsterdam met een stanleymes werd besneden... Het is een zeer groot doek en in contrast met deze foto zijn de red, yellow en blue kleurtjes juist erg klein... dat was zo'n beetje de opzet achter het idee van de titel... ik zou er ook niet bang van worden... ondanks die die bult op m'n knar... :)

Unknown zei

Aha, niet aan de onderliggende gedachte gedacht, knap stom van me :)

Kusje er op of is het al over?

JOOP96 zei

Geeft niet... is niet stom, men kan niet alles weten of ervaren... :)
Het is al over, maar een kusje er op kan geen kwaad... :)

Unknown zei

Dan doe ik je er bij deze een kusje op :)