Face to face

9 opmerkingen:

Unknown zei

Lief zoals ze daar knuffelend kopjes geven ;)

JOOP96 zei

Daar komen kleine treinmolentjes van... :)

Unknown zei

Je lijkt Seth wel... ik vraag het me af en jij geeft me antwoord :)

Elle zei

Een geweldig boeiende plaat!
Zo flitsend en toch stilstaand.
Ik voel me in een heel andere dimensie als ik naar de foto blijf kijken!
Eindeloos mooi!

JOOP96 zei

Seth helpt me wel eens... :)

Dat flitsende en stilstaan heb je mooi verwoord Elle... dank U :)

Unknown zei

Heel goed van Seth :)

JOOP96 zei

Nope... heel goed van mij... en alle anderen die zich met Seth onderhouden. Het is niet aan Seth om ons te veranderen of iets met de bewustzijnsverruiming te doen... :)

Unknown zei

Dat doen we inderdaad zelf, Seth geeft enkel aan dat we die mogelijkheden hebben als we dat willen....

erik zei

Not a very good spot to build a windmill? e.