Blue door

16 opmerkingen:

erik zei

Its awesome how the eye is drawn to the out of focus blur of the blue! You want to reach out and brush the leaf away. ernie.

JOOP96 zei

:) It's also as if the leave point out the blue... Thanks for your own experience of the photo! :)

Unknown zei

*Snik* Zal het "Blaadje" nog lukken om bij die blauwe deur te komen terwijl daar in de bomen een boze wolf wacht?

JOOP96 zei

Hahaha... misschien helpt het als je hard blaast... :)

Unknown zei

Grapjas... blaas me al die tijd al de longen uit mijn lijf... maar "Blaadje" staat echt stijf van angst, volgens mij .. :)

JOOP96 zei

Hahaha... wie is hier de grapjas??? :) Blaadje probeert erachter te komen wat er zich tussen hemel en aarde bevindt... en achter de blauwe deur... :)

Unknown zei

Deal gesloten met "Blaadje".. hij gaat kijken wat er achter de deur is en gaat het mij vertellen!
In ruil daarvoor houdt ik de wolf tegen en fluister "Blaadje" in, wat er zich tussen hemel en aarde bevind :)

Hoe dan ook, deze grapjas gaat de plaat steeds mooier vinden!

JOOP96 zei

Veel lucht zal er wel tussen zitten... :) Met jouw fantasieën wordt de plaat iig wel steeds levendiger... ik begin me nu ook af te vragen wat er achter die blauwe deur verscholen zit... :)

Unknown zei

Wat vervelend nou voor je dat ik "Blaadje" uitdrukkelijk beloofd heb om het never nooit niet door te vertellen....... :)

JOOP96 zei

...dan ben ik genoodzaakt "Blaadje" te martelen... :)

Unknown zei

Als jij "Blaadje ook maar 1 haar krenkt, krijg je met mij te doen!

JOOP96 zei

Okee... van d'r haren blijf ik af... ik begin wel bij de tenen... :)

Unknown zei

whahahahhahahahaha

heerlijk, jij hebt ook altijd overal weer een antwoord :) :) :)

JOOP96 zei

het is een gave... :) :) :)

Unknown zei

Zo kan je het ook noemen :)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.