The angels of death

6 opmerkingen:

Elle zei

Heel erg kitscherig mooi deez.
Fraai ook de kunstplant rechtsboven!
Volgens mij vertelt die link(s)e engel een heel erg spannend verhaal.
Ze zitten wel lekker met de blote kont op een gaaf glad steentje!!!!

Superplaat Jooperik!

Unknown zei

Heel vreemd om "de drie engeltjes" weer te zien.

Mijn oma had zo'n triootje. Toen ze ouder werd ging ze de dingen "anders" zien. Het katholieke geloof moest dat ontgelden. De ene dag stond het trio voor de Wicca drie-eenheid was (maagd, moeder en oude wijze vrouw) en de andere dag stonden symbool ze voor de drie-eenheid binnen de keltische cultuur (maan, aarde en de zon).

Jij noemt het de engeltjes des doods. Heten ze echt zo?

Je hebt ze in ieder geval in volle schoonheid, heel teder op de plaat weten te zetten.

Een supersterke foto!

erik zei

Waiting for the next soul to take to Heaven! e.

JOOP96 zei

Thank you all!

De naam engeltjes des doods heb ik zelf verzonnen maar is niet vernieuwend... ik ga eens terug om een hele serie doodsengelen te maken...
Het drie-eenheidssymbool in wat voor vorm dan ook keert ook regelmatig in mijn schilderijen terug... :)

Unknown zei

Wel laten zien he, die serie, ben heel benieuwd!

(ik ga online eens zoeken naar je schilderijen, wil wel eens zien op welke wijze jij ze dan verwerkt)
:)

JOOP96 zei

Is goed! :)